Platinum staat opnieuw op de eerste plaats bij de voercheck

Het CheckForPet-keurmerk

Veel honden- en katteneigenaren staan voor de uitdaging om het juiste voer voor hun huisdier te vinden. Vooral bij een gevoelige viervoeter kan de zoektocht lang en ingewikkeld zijn. Daarom heeft het onlineportaal CheckForPet het keurmerk "Top Rated Brands" ontwikkeld als hulpmiddel om een keuze te maken. Om de eigenaar van het huisdier een op zijn eigen huisdier afgestemd overzicht te geven van de leveranciers op de voermarkt en om een individuele suggestie te kunnen doen, worden de verstrekte gegevens over het huisdier (bijv. leeftijd, gewicht, allergieën, activiteitsniveau) vergeleken met andere beoordelingen van klanten en geanalyseerd. De eigenaar van het dier beoordeelt vervolgens het huidige voer in verschillende categorieën. Een speciaal ontwikkeld algoritme bepaalt vervolgens op basis van deze informatie een aanbeveling.

Dit is hoe er werd gestemd

Zo heeft CheckForPet de top 20 vastgelegd uit meer dan 250 verschillende voermerken. Daarvoor werden vorig jaar 107.732 onafhankelijke en transparante recensies van honden- en katteneigenaren verzameld en geanalyseerd. Hierbij kon elk merk tot 5 sterren verzamelen in de categorieën "algemene tevredenheid", "prijs-kwaliteitverhouding" en "samenstelling".

PLATINUM overtuigt in 2019 en 2020

Wij zijn zeer verheugd dat wij ook dit jaar weer de eerste plaats hebben kunnen bemachtigen onder alle voermerken! Met een totaal van 2.954 onafhankelijke recensies scoorde PLATINUM goed in alle categorieën en was daarmee overtuigend op het gebied van samenstelling, prijs-kwaliteitverhouding en algemene tevredenheid. Hiermee is PLATINUM nu voor het tweede jaar op rij de Top Rated Brand in de categorie diervoeder. Deze beoordeling bevestigt ons in ons dagelijks werk en onze filosofie, waarbij de gezondheid en het geluk van de viervoeters altijd centraal staan. Wij willen graag onze klanten bedanken die deze prijs mogelijk hebben gemaakt!

LiveZilla Live Chat Software